תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
KSP שם בית העסק:
רמת גן סניף בית העסק:
בוטות של נציג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסניף רמת גן לפי הצעה של העובד של סניף זאב קניתי מקלדת סינית אלחוטית למדיה סנטר. בבית הסתבר שהמקלדת אינה עובדת באופן נכון. שכשאני מחבר אותה למחשב היא מפריעה למקלדות אלחוטיות אחרות בבית אלה עבדו ביחד נכון בלעדיה.
חזרתי אל הסניף וביקשתי עזרה עם המקלדת אצל אותו זאב.
הוא לא הקשיב אותי והסברים שלי מה בדיוק לא עובד.
כשבדק את המקלדת אלחוטית הדגים לי שהיא לא מפריעה למחשבים אחרים. אבל המחשבים האלה היו עם מקלדות חוטיות עם כבל. זה אומר שהוא אינו מבין מה הוא בודק.
גם על כל שאלה הגיב בגסות והעלה קול עליי שאין לו פתרון בשבילי ושאני איצא מפה.
אפילו הוא לא הציע להשאיר את המקלדת לבדיקה במעבדה.
התקשרת בעצמי לשירות הלקוחות ובסופו של דבר השארתי את המקלדת לבדיקות נספות במעבדה.

אני מבין שיש הרבה סיטואציות. אבל העובד זאב הדגים חוסר רצון לעזור ללקוח לגמרי. הוא צווח עליי, על הלקוח אשר בא לבקש עזרה.
אני לא חושב שאיקנה עוד משהו ב-KSP במידה שהעובדי חברה מתנהגים ככה. אין לי עוד מילים.
עלבון סוג הנזק :
עזרה עם מכשיר שאינו עובד נכון פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה