|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ |
שם בית העסק: |
רחוב אחד העם 11 |
כתובת: |
היגיע מוצר אחר |
נושא התלונה: |
ילקין נטליה |
שם/כינוי: |
יום שני 07 אוגוסט 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מאורזבת.כול כך.רציתי מוצר ן קיבלתי אחר.לפי קטלוג הזמנתי אירונית ל שירותים שה עולה 79ש"ח.חשבונית מס 8803868.הפקידה עשתה טעות ו שלחה ארון אחר שה בכלל לא היה ב קטלוג..אני מאוניינת להתקשר ל מנהלת ,לישלוח ב חזרה מוצר שה יחזירו לי כסף או יחליפו ל מוצר שלי.המציגה שה עשתה לי הזמנה אפילו לא מצאה אותו לפי מספר המקט.איך היא עשתה?אני לא בטוחה שה אמשיך להזמין מהם כי גם איכות לא טובה של המוצרים ו כתובת לא מובן
|
כספי |
סוג הנזק : |
או להחזיר כסף או לישלוח המוצר שהיזמנתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|