תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Eurocom (יורוקום) שם בית העסק:
אכזבה ממכשיר נוקיה נושא התלונה:
אלעזרא ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
כבר שנים שאני לקוחה מרוצה של סמסונג בכל מה שקשור לפלפאונים מעולם לא חויתי איתם תקלות, והשירות תמיד היה נוח.
ביום שישי ה24/11 הגעתי לחנות בסט מובייל קניון איילון על מנת לקנות מכשיר חדש. הגעתי כאמור על מנת לרכוש מכשיר גלקסי, כאשר בחנות הפנו אותי למכשיר הנוקיה 6 החדש. טענו כי זהו מכשיר אמין וטוב יותר אשר יוכל לשמש אותי כראוי לצרכיי. בפועל, לאחר הרכישה שמתי לב שבמכשיר חסרות פונקציות בסיסיות מאוד כמו התראת סוללה חלשה לפני שהמכשיר כבה, או תצוגה של גלריית התמונות שלא על ידי גוגל. כמו גם פונקציות נוספות שלטענתי הן מאוד בסיסיות.

כעבור שלושה ימים (!) מרכישת המכשיר, כאשר הוצאתי אותו מהכיס, כשהוא מוגן בקייס ובמגן זכוכית, נוכחתי לדעת שיש סדק במסך הפנימי. הפלאפון לא נפל, לא נחבט, ואפילו לא ישבתי עליו.. ממש באמצע הליכה הסדק קרה. בתמימותי, כיוון שהמכשיר ברשותי רק שלושה ימים, והנזק נגרם ללא כל נפילה, וללא כל נזק במסך החיצוני המעיד על איזושהי נפילה שלחתי אותו לבדיקה של האחריות (נלקום).
השירות ארוך ומייגע (מינימום 10 ימי עסקים, ללא מכשיר חלופי)
לאחר שבוע יצרו איתי קשר וטענו כי מדובר בנזק לקוח, וכי עליי לשלם 356 ש"ח לתיקון התקלה.
כאשר הבהרתי כי המכשיר מעולם לא נפל או נחבל, וכי היה בתוך מגן + מגן זכוכית אין נזק בשום חלק החיצוני שמעיד אחרת, נפלתי על אוזניים ערלות. כמובן שבלית ברירה שלחתי את המכשיר לתיקון.

כעת אני יודעת שברשותי מכשיר לא תקין, אין לי שום אחריות שדבר כזה לא יקרה שוב. מציינת שוב שהמכשיר היה ברשותי 3 ימים! אין פה עניין של בלאי או משהו בסגנון.

כאשר חיפשתי לאן אני יכולה להפנות פנייה מסוג זה, גיליתי כי אין באתר (http://www.euro-com.co.il ) שלכם פונקציה ליצירת קשר, ומלבד אתר תלונה, לא נמצאה שום כתובת מייל לפניות. בנוסף, מספר הפלאפון המופיע באתר הוא של חברת נלקום, וגם שם אין מענה לפניות ציבור.


אני לא מסוג האנשים שיפרסמו שיימינג בפייסבוק, ובדרך כלל גם לא מהאנשים שבכלל יכתבו תלונה. במקרה הזה היה לי חשוב להביע את עוגמת הנפש והנזק הכספי שגרמתם לי, ביחד עם מעבדת נלקום. נכון לכתיבת שורות אלו, המכשיר עדיין בחזקת נלקום.

דבר אחד אני יודעת - אני לנוקיה, או לכל מכשיר אחד שעליו חותמת יורוקום, לא אחזור, וכך אמליץ גם לכל מכריי וחבריי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה