תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אפרודיטה שם בית העסק:
קניון הזהב ראשון לציון סניף בית העסק:
חוסר שירותיות, התנערות, חוסר איכפתיות, עוגמת נפש עמוקה ונזק כספי! נושא התלונה:
דוידי נועה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏דצמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי נועה, 0509593422 ואני חייבת לשתף חווית שירות נוראית שעברתי עם רשת "אפרודיטה".
בין החודשים אוגוסט ספטמבר רכשתי דרך רשת "אפרודיטה" חזיית סטרפלס עם פס סיליקון בגב - בסניף הזהב בראשון לציון. במעמד הקנייה, נאמר לי שאסור לכבס את הפס סיליקון כי הוא משחיר - מה שכבר ידעתי מרכישת חזיות קודמות מאותו סוג שרכשתי בעבר ולכן דאגתי לכך שהחזיה לא תבוא במגע עם מים.
לאחר הפעם השנייה בלבד שלבשתי את החזיה המדוברת נדהמתי לראות כי פס הסיליקון השחיר
לחלוטין למרות שלא עבר כביסה ולא היה במגע עם מים בכלל. צריך לעבור לפחות שנה בכדי שהפס ישחיר ברמה שהשחיר לי, מניסיון קודם שלי עם חזיות מסוג כזה אז איך שפתאום זה קרה ללא מגע עם מים???
ברגע שהבחנתי בזה כשבועיים אחרי הקניה, התקשרתי מיד לשירות הלקוחות, שם נאמר לי שעליי לחזור לסניף בו קניתי את החזייה בכדי שיעבירו את החזייה לבדיקת מעבדה, זה היה בתקופת החגים ולכן חיכיתי לאחר סוכות בכדי שלא יהיו עיכובים. כאשר מסרתי בסניף בו קניתי את החזיה למעבדה נאמר לי כי "תוך שבוע שבועיים תקבלי תשובה ואת החזייה בחזרה". המתנתי חודש ימים לקבל תשובות אך לא חזרו אליי. פניתי לסניף אינספור פעמים גם טלפונית וגם פרונטלית וכל הזמן
הם חזרו על אותה תשובה קבועה ומתחמקת: "לא קיבלנו עדין שיחה מהשירות לקוחות ברגע שנדע נודיע לך.."
השבוע הגעתי שוב לסניף, ביקשתי שיבררו מה קורה עם זה שאני ממתינה לתשובה. הם חזרו אליי טלפונית למחרת בטענה שבכלל לא שלחתי את החזייה ואין להם שום רישום שמסרתי את החזייה למעבדה ושל התלונה שלי, שהחזייה לא נמצאת אצלם למרות שראיתי כאשר רשמו לי את ההזמנה
איך דבר כזה יכול להיות?! זה לא שירות שאני מצפה לקבל! גם אם לא מוצאים, מחפשים טוב ובטח
שלפני שמתקשרים ללקוח! כמובן ידעתי שזאת שטות מוחלטת, לא ויתרתי והתקשרתי כמה פעמים
שיבררו איך דבר כזה יכול להיות ושאני מבקשת תשובות. לבסוף אחרי כמה ניסיונות למצוא מענה עד
שלבסוף התקשרו אלי שוב מהסניף והודיעו שמצאו את הרישום והחזייה עדין במעבדה ותוך יום
יומיים יחזירו לי תשובה. לצערי הרב לא חזרו אלי כפי שאמרו אז אני התקשרתי אליהם אחרי שלושה
ימים, והתשובה שלהם הייתה שאחרי בדיקה של המעבדה אין אישור להחליף את הפס סיליקון
מאחר שהם בטוחים ומאשימים אותי שכיבסתי את החזיה למרות שטענתי שלא עשיתי זאת, במילים
אחרות קראו לי שקרנית ומנהלת הסניף בכבודה ובעצמה אמרה לי שהיא לא יכולה יותר לעזור לי.
לא הייתי בטוחה אם אני הוזה, מדמיינת, מה קורה פה? איפה בדיוק השירות כאן?!?! הם קוראים לי
שקרנית??? שילמתי כל כך הרבה מאוד כסף שאני עובדת עליו קשה מאוד על מוצר פגום וזה השירות שאני מקבלת?
אחרי שהעליבו, השפילו אותי וקראו לי שקרנית וראיתי שאין לי עם מי לדבר או למי לפנות בסניף,
התקשרתי לשירות לקוחות, שם באמת השירות הגרוע שלהם שבר שיאים. ענתה לי נציגה בשם
לינוי, והתשובה שלה עבורי הייתה שלרשת "אפרודיטה" אין מה לעשות בנידון והפיתרון היחיד שהיא
יכולה להציע לי זה שאקנה חזייה חדשה. למה שאני אוציא עוד כסף על משהו שנהרס ולא באשמתי!!
איפה האחריות שלכם?!?
ביקשתי באותו רגע מנציגת השירות שתעביר לי את המנהלת שלה אתי אורן, והיא אמרה לי שהיא -
כרגע יצאה ושהיא לא יכולה להבטיח לי שהיא תחזרו אליי, שאולי היא תחזור אליי. בחיים שלי לא
נתקלתי בשירות כזה, ממתי אם לקוח רוצה לדבר עם מנהל אומרים "אולי"???? כשלקוח דורש מנהל
צריך לכבד את זה! וכרגע אני ממתינה לשיחת מנהל כשאני בספק אם אקבל בכלל.
אני מרגישה שרשת "אפרודיטה" פשוט זורקת את הלקוחות שלהם בלי בושה.
רשת אפרודיטה היקרה, אני לקוחה שלכם כבר כמה שנים, אני חוויתי חווית שירות גרועה מצדכם,
קבלת תשובות שגויות, האשמות שווא ועוגמת נפש. אני דורשת לקבל פתרון ראוי ולא תשובות
מתחמקות, מעליבות, מאשימות ולא מכבדות כמו "בדקנו ואין מה לעשות".
מאוד מאכזב.
גם כספי, עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה