|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
מטבחי רגבה |
שם בית העסק: |
אחריות על אביזרי פירזול |
נושא התלונה: |
שפירא רונן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בכתב האחריות של חברת רגבה - מוצרי הפירזול מקבלים אחריות ל-6 שנים!! אך כשרוצים לתקן אביזר פירזול (אחרי 4 שנים) - יש לשלם 295 ש"ח + מע"מ לביקור הטכנאי כי האחריות על המטבח היא רק לשנה??!! - ואומרים לך נציגי חברת היוקרה - זה כתב האחריות שקיבלת...
באמת?!! נתתם אחריות - תעמדו בה בלי "שטיקים" - התקלקלה מסילה של מגירה (חלק משמעותי במטבח) - מדובר על מסילה בטריקה שקטה, מאוד יוקרתית (נגר פרטי טוען שהחלק מתוקן חינם על ידי היבואן) - אז רגבה היקרים, בואו להחליף - הרי אתם מקבלים אותה בחינם מהיבואן - לחייב את הלקוחות על הטכנאי - זו עבודה בעיניים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מסילה עם טריקה שקטה של מגירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מטבחי רגבה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|