|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
סוככי השרון |
שם בית העסק: |
המלאכה 2 ראש העין |
כתובת: |
עסקה טלפונית |
סניף בית העסק: |
אי אספקת מרקיזה ואי החזרת התשלום שבוצע מראש |
נושא התלונה: |
יום שני 18 ספטמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 18/9/17 שילמתי בכרטיס אשראי 5550 ש"ח עבור מרקיזה,כולל פירוק והרכבה.
ב 5/12/17 החברה טענה שהמחיר שדרשה תאם למדידה הראשונה שעשו אך לא למדידה החוזרת . וביקדו עוד כ 400 ש"ח כדי שיסכימו לבצע העסקה.לבסוף אישרו מחדש העסקה בסכום המקורי.
12/12/17 מנהל החברה אמר ששוב לא בטוח שהעסקה משתלמת להם. ושנקבל אישור מ"בעל הבית" עד ליום 14/12/17 או שיוחזר כספי.
מאז לא קיבלתי תגובה מהמנהל.
התנהלות החברה לכל אורך התקופה היתה מתחמקת- עשרות פניות לא נענו. הן טלפוניות,הן במסרונים,הן במוקד השארת הודעות והן בהשארת הודעות אצל הפקידות.
מבקשת לבטל את העסקה ולקבל מלא כספי חזרה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר 5550 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
סוככי השרון שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|