טלויזיה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
כללי |
שם בית העסק: |
קרית חיים |
כתובת: |
הונאה, גביה יתר על החוזה, אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 ספטמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נוצר עמי קשר עם חברה המציעה שירות חילופי לשירותי יס והוט לטלויזיה ביתית. הגיע לביתי נציג אשר התקין את המכשיר שלהם. ניסיתי במשך שבוע את השירות שלהם וראיתי שמדובר בממשק שלא עומד באיכות, לכן ניסיתי ליצור קשר עם בית העסק. במשך חודשים אני מנסה לבטל את העסקה עמם ובהתחלה היו נותנים לי סיבות כגון: "מי שמטפל בפניות אלו בחופשר כרגע" או "בגלל החגים אנחנו לא מטפלים בפניות כאלו כרגע" וכו. עד שפשות הפסיקו לדבר עמי בכלל.
ניסיתי לדבר עם חברת האשראי שאמרו לי שאין הם יכולים לבטל בגלל שאין להם סמכות חוקית ועליי לפנות לעו"ד לענייני הונאות -- דבר שבעצמו יעלה עבורי למיטב ידיעתי בסכום לא מעוט. מנסה למצוא פתרון כבר הרבה זמן ומחפש עזרה לגבי מה לעשות עם בית עסק כזה על מנת לקבל צדק.
|
גם נזק נפשי גם עלבון וגם בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא + הכרה בבית עסק כהונאה |
פתרון נדרש : |