תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור חיפה איזור:
KSP שם בית העסק:
רוממה כתובת:
רוממה סניף בית העסק:
מכשיר lg6 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי מכשיר נייד בעלות של מעל 3 א' שח לאחר כ10 ימים המכשיר הפסיק לעבוד פניתי לסניף KSP שבו בוצעה הרכישה והם מצידם הפנו אותי לשרות תיקונים בקריות, פניתי לאותו נותן שירות בבקשה להחלפת הפל' הוא מצידו שלח את המכשיר לבדיקה,לאחר 5 ימים קבלתי את אותו המכשיר ונרשם שהמכשיר תקין, לאחר יומיים פניתי לאותו סניף KSP בדרישה למכשיר חדש והם מצידם שלחו את המכשיר לבדיקה נוספת לאחר מס' ימים הגיע אותו המכשיר והפעם צויינה כי הוחלפה הבטרייה, כיום לאחר מס' ימים הפל' שוב אינו עובד, לצערי אין מענה טל' ולפני שאגש לביהמ"ש לתביעות קטנות אבקש את עזרתכם.
זמן סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה