תיאור הבעיה:
אני הזמנתי באוגוסט דרך אשת טורס חופשה למלטה .
המלון ביצע שיפוצים , והרעש בעיקר בחדר היה בלתי נסבל .
אני מצרפת כאן הקלטה של הרעש.
יש בידי הקלטות נוספות שאשמח לצרף שמוכיחות שבשעות שונות וימים שונים נמשך הרעש .
כל בוקר קמנו עם הרעש הבלתי נסבל שנמשך ברוב שעות היום .
לקח לאשת טורס למעלה מחודש בכלל להגיב לתלונה שלי .
מאז כבר עברו 5 חודשים והם לא השכילו לפצות אותי. יש בידי התכתבויות רבות שאשמח להציג במידת הצורך. מההתכתבויות עולה בעיקר הזלזול מצידם וההתנערות מאחריות.
בשורה התחתונה אשת טורס טוענים שאין להם אחריות על הענין . הם טוענים שסה\"כ עושים לי טובה בכך שפנו למלון והמלון יתן לי נקודות. בפועל לא קיבלתי את הנקודות מהמלון , אבל גם הסברתי שנקודות לא עוזרות לי , כי הנקודות שהבטיחו מספיקות בקושי לבן אדם אחד לחצי לילה . אנחנו היינו 4 נפשות ב 2 חדרים. ואין לי ענין להוציא כסף על טיסות ומלונות ברשת שככל הנראה לא ארצה לחזור אליה אחרי החוויה הנוראית על מנת לקבל חצי לילה \"בחינם\" .
אודה לעזרתכם מול אשת טורס שמעקשים להתנער מאחריות ,למרות שהם אלה שמכרו לי את החבילה. לא היה כאן גילוי נאות , הם לא הזכירו שיש שיפוצים במלון בדיוק מעל 2 החדרים שלנו . לאורך כל השהות שלנו ( 5 ימים)
מספר ההזמנה באשת טורס 609950
|