קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Zara |
שם בית העסק: |
קניון עזריאלי מודיעין |
סניף בית העסק: |
הטעיית הציבור בגין החזרות מוצרים במבצע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 ינואר 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
"החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה". המוכר/ת מסמנ/ת בצהב נתון זה וטורחת להגיד את זה בקול, אבל בהמשך כתוב כי *מניין הימים יכלול את יום הקניה." את זה- המוכרת לא מציינת.
אחרי שלא הסכימו שאקבל זיכוי, טענו כי סוללת עורכי הדין שלהם בחרה את הניסוח הזה, ואין בכוונתם לשנות אותו.
למה להטעות את הצרכן?
עדיף לרשום החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה, כולל יום הקניה, או בתוך 4 ימים מיום הקניה- ואז הכל ברור.
|
הטעייה |
סוג הנזק : |
לרשום החלפת פריט בסוף העונה בתוך 5 ימים מיום הקניה, כולל יום הקניה. או בתוך 4 ימים מיום הקניה. |
פתרון נדרש : |
|
|