תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
ביטול אוטובוס לאחר שהופיע בלוח הזמנים בתחנות ובאפליקציה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום הנדון חיכיתי לאוטובוס קו 3 בכיוון הרצליה בתחנה מרכז מסחרי/דרך ירושלים (36598) החל משעה 09:15. בשעה 09:34 היה אמור להגיע לתחנה אוטובוס שהיה אמור לצאת מתחנת המוצא ברכבת רעננה בשעה 09:30. האינדיקציה הן על הלוח בתחנה והן באפליקציה בטלפון הנייד הראתה זאת. האוטובוס לא הגיע וכשחלף הזמן בו אמור היה להגיע הוא נעלם מהתצוגות. רק האוטובוס הבא שהיה אמור להגיע בשעה 09:54 הופיע. משמעות הדבר היא שחברת מטרופולין משיקוליה דילגה על האוטובוס מבלי ליידע את הנוסעים. בכלל בקו זה, מאז שהוא קיים מלפני מספר חודשים, זו תופעה שכיחה ולכן הוא בלתי אמין. עקב האיחור לא הגעתי בזמן לעבודתי והדבר גרם לי שיבושים בכל אותו יום.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי לי על הפגיעה והטלת קנס גבוה על חברת מטרופולין כדי שתקלות מהסוג הזה לא תחזורנה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם מר גולדרייך. מבדיקת פנייתו עלה כי הנסיעה החלה בזמן והגיעה לתחנה בה המתין הפונה, מרכז מסחרידרך ירושלים, בשעה 932. תגובה:
יצירת קשר עם הנוסע ועדכונו בממצאי בדיקת פנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה