תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קרביץ שם בית העסק:
HP Indigo סניף בית העסק:
מחשב פגום בפתיחת האריזה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב חדש מקרביץ בסניף מדרחוב בן יהודה בירושלים. דגם זהה היה בתצוגה ובחנתי את המחשב המודגם טרם הרכישה. כשפתחתי את המחשב גיליתי שהוא משמיע רעש מוזר מכיוון המעבד, וקורס בפעילויות בסיסיות (מסך שחור). פניתי לקרביץ בהזדמנות הראשונה, ותוך פחות מ-24 שעות ממועד הרכישה. הם הפנו אותי לאסוס, שהתחייבו לבדוק את המחשב תוך 14 יום. יוצא שקניתי מחשב חדש, לצרכי עבודה, שהגיע פגום - וכעת אני צריך לחכות שבועיים כדי לקבל מחשב פגום שעבר תיקון במעבדה. הצעתי לקרביץ להחליף את המחשב, לבטל את העסקה או לתת לי מחשב חלופי עד לתיקון והם סירבו. לא נראה לי הגיוני שגוף מכובד ימכור מוצר פגום (לא יכבד את חלקו בהסכם הרכישה), ויפנה אותי לגרום שלישי לצורך תיקון ארוך
כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב או ביטול העסקה פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
יעל קדם מנהלת השירות שם ותפקיד:
בתאריך 192 הלקוח פנה לשרות לקוחות קרביץ בטענה שהמחשב שרכש אתמול לא תקין. עפ"י נהלי הספק הלקוח צריך לפתוח קריאה מול ASUS והם מגיעים לבית הלקוח על מנת לאסוף ולבדוק את המוצר. מכיוון שמדובר במוצר טכנו' ועל מנת לוודא שלא מדובר בנזק לקוח המוצר חייב להיבדק במעבדה. לאחר קבלת פניה זו ניסינו ליצור קשר עם הלקוח על מנת לנסות ולזרז את התהליך על מנת לא לפגוע בשירות ללקוח אך ניסיון זה לא צלח. אנו נשמח לדבר שוב עם הלקוח ולהפנות אותו לסניף ובשיתוף עם הספק ננסה לאמת את התקלה ולנסות לקבל אישור מהספק להחלפת המוצר. קרביץ משקיעה משאבים ומאמצים רבים במטרה להעניק שירות איכותי ללקוחותינו. תגובה:
אנו נשמח לדבר שוב עם הלקוח ולהפנות אותו לסניף ובשיתוף עם הספק ננסה לאמת את התקלה ולנסות לקבל אישור מהספק להחלפת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה