תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חיובי שיחות בחול מוגזמים לאדם מבוגר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חמי, משה זיו, אדם מבוגר בן 75, נסע לחול לנסיעות קצרות. הוא לא הסדיר חבילות שיחות מול סלקום עקב חוסר מודעות לעלויות הגבוהות. בפועל קיבל חיובים מאד גבוהים על השיחות. ביקשנו מסלקים לזכות אותו על העלויות אך הם מתנערים וטוענים שזו אחריותו של הלקוח לברר ולסדר חבילות לפני הנסיעה. יש לציין כי כל שיחה לצוקד השרות אותה ניסיתי לבצע היתה כרוכה בכחצי שעה המתנה. במצב כזה לא סביר לטעון שהלקוח צריך להסדיר חבילת גלישה. ושוב מדובר באדם מבוגר בעל מודעות והבנה נמוכה (ללא השכלה אף ברמה של בית ספר יסודי. עובד בנגרות)
מבקשת לדרוש עבורו זיכוי עבור החשבונות המנופחים בחודשים מאי יוני 17 350 שח, יוני יולי 17 998 שח וספט אוק 17 900 שח.
סהכ 2248 שח
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה