תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הצפון איזור:
ישראכרד (Isracard) שם בית העסק:
מחלקת עסקים סניף בית העסק:
לא חוזרים לפניה של לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו בית עסק שהיה לקוח של חברת ישרכרד כשירות סליקה. מספר ספק 5653142 . לפני מספר שנים הפסקנו להשתמש בשירות וכעת פנינו לשירות הלקוחות בבקשה להפשיר את מספר הספק ולאפשר לנו לסלוק מחדש. הפניה התבצעה 27 או 28 לפברואר 2018. נענינו שנציג רלוונטי יצור איתנו קשר בהקדם. משזה לא קרה. התקשרנו שוב בתאריך 4.3 וביקשנו שיצרו איתנו קשר בדחיפות. הנציג הבהיר שידאג לכך אישית ונתן לנו מספר פניה: 821258. כעת השעה 18:47 וטרם נוצר הקשר. נבהיר שהנושא דחוף ועיכוב נוסף עלול להביא לנזק כספי.
בזבוז זמן סוג הנזק :
יצירת קשר של גורם רלוונטי והפשרת מספר ספק פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה