|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
חיוב בגין אי החזרת סים- שלא התבקשתי לעשות! |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום. לפני כשבועיים העברנו את שני בנינו מסלקום לפרטנר. 052-6045361 ו 058-6046954 לפתע פתאום קיבלנו שיחה ממנהלת קשרי לקוחות יפעת שאני יחויב ב 200 שח מפני שלא החזרתי את הסים למרכז השירות. לטענתה נשלחו אליי הודעות טקסטס שמעולם לא קיבלתי!!! אמנם נהתקשרו 3 פעמים לנסות להחזיר אותי לסלקום אבל להודיע על הצורך בהחזרת הסים שכחו לעדכן. עוד דרך לגנוב מהצרכן 200 שח. בושה וחרפה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת 200 שח במיידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|