תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
לאומי קארד (Leumi Card) שם בית העסק:
אי מתן הטבה כפי שפורסמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף השבוע האחרון רציתי לבצע עסקת השכרת רכב בחו"ל.
התלבטתי בין 2 חברות. הרץ וחברה אירופאית.
לאור העובדה שאני לקוח executive ומגיעה לי הנחה של 13% על השכרת רכב בחו"ל דרך הרץ, בחרתי לבצע את העסקה איתם.

לכשבדקתי את החיוב בכרטיס האשראי גיליתי שקיבלתי רק 5%.
התקשרתי למוקד וענה לי בחור בשם אופיר.
אופיר טען שאני טועה. הוא הסביר שההנחה ניתנת אך ורך ללקוחות שביצעו את ההזמנה דרך הטלפון. ניסיתי להסביר לו שהוא טועה אבל הוא התעקש והחל להתווכח איתי שאני הוא זה שטועה.
*אם אני טועה, למה בכלל קיבלתי את ה5% הנחה? הרי זה מיועד להזמנה טלפונית בלבד, לא?!

לאחר שקיבלתי תשובות מזלזלות ביקשתי שיחה מנהל שהגיעה אחרי יומיים. במהלך היומיים, אופיר יצר איתי קשר פעמיים על מנת לבצע בדיקה מקיפה. הם יתכן שצדקתי?!

שיחת המנהל עם אורן היתה לא פחות מתסכלת. במקום לתת לי את מה שמגיע לי התחלתי לקבל מטר של תירוצים והסברים למה לא מגיע לי ההנחה המדובר.
*אציין שבמהלך סוף השבוע, הרץ מקנים הנחה ללקוחות שלהם של 12%. אין להנחה זאת שום קשר להיותי לקוח של לאומי קארד או של כל חברת אשראי אחרת.

שורה תחתונה-
החיוב המלא על הכרטיס שלי מחברץ הרץ הוא על 3263.70 ש"ח.
עליו קיבלתי הנחה של 163.19 במקום הנחה של 424.28 ש"ח.
אני דורש לקבל את הפער של 261.09 ש"ח.

אני ממש לא מבין למה אני צריך להילחם על מה שמגיע לי בזמן שהמנהל שלכם מנסה להשתיק אותי עם "הטבה" של עוד 1% להנחה.
אני לא צריך לשלם על טעויות שלכם, אני לא צריך לשלם על הסברים לא מדויקים שלכם ואני ממש כועס על הנסיון המאד זול להונות ולהטעות אותי במעמד הקניה.

אם הייתי יודע שאצטרך להילחם כל כך הרבה פשוט לא הייתי מבצע את העסקה עם הרץ וכנראה שפשוט אמצא חברת אשראי אחרת שנותנת הטבות ועומדת מאחוריהם בלי להטריח ובלי לנסות להפיל לקחות בכל מיני אותיות קטנות ולא ברורות שרק עורך דין או סוכן השכרה בהרץ יכולים להבין.
אגב, עצם העובדה שאף נציג לא הבין את הפער או את פרטי המבצע, מחזק את הטענה שלי שאני כלקוח הבנתי בפשטות את המבצע ואתם מחויבים לו.
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
מתן הנחה מלאה של 13%(הנחה כספית נוספת של 261.09) ופיצויים על המלחמות המיותרות ובזבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה