תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
דרישת תשלום עבור החזרת סים לאחר נדידה וסירוב לקבל את הסים נושא התלונה:
נאור גדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.2.18 קיבלתי מכתב דרישה תחת הכותרת התראה אחרונה לתשלום של 100 שח עבור סים בעקבות מעבר לחברת פרטנר.
בפניתי לחברה נאמר לי ששלחו TXT לקו שהועתק ודרשו את הסים. הסברתי שמעולם לא קיבלתי הודעה על כך ואני מוכן להחזיר להם את הסים - למרות שלא ברור מהיכן נובעת הדרישה - הרי אין לסים המשומש שימוש.
נציגי החברה סירבו לאפשרות לקבל את הסים (חלפו למעלה מ14יום מאז הדרישה) - מה שמוכיח שמלכתחילה כל המטרה לנסות לסחוט 100 שח נוספים בטענת שוא.
כספי סוג הנזק :
ביטול הדרישה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה