|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
רנואר |
שם בית העסק: |
להט אנשי המכירות לדחוף בגדים נוספים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעיה מוכרת מאד בחוג מכריי.
איננו קונים יותר בסניף זה ,משום שלא ניתן להינות מהקנייה. הזבנים ממש עלוקות ,מציקים ברמה של לא לחזור יותר לכאן. כאיש בוגר אני יודע בדיוק מה ברצוני לרכוש,אך הדחיפה של אולי גם זה ואולי זה?? מגעילה ביותר.
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שנהב פרץ- מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
צר לנו על תחושתו של הלקוח. חבל שהוא לא ציין באיזו חנות בדיוק הוא ביקר, אך חשוב לנו להדגיש כי המוכרים בחנויות הרשת הם מוכרים מיומנים ומנוסים שמטרתם גלויה, והיא למכור! אם הדרך בה הם נקטו גרמה לו לאי נעימות, נשמח ללמוד מכך ולהפיק לקחים. |
תגובה: |
נא לציין את שם החנות, ואנו נפעל מול צוות החנות. |
פתרון: |
|
|
|