תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
: שירות של חברת סלקום נושא התלונה:
הופמן שי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי הוא שי ואני מנוי של חברת סלקום (טלפון נייד 052-8448987),
בתאריך ה 22/6/05 יצר עימי קשר נציג של חברת "סלקום" בשם ירון (אשר הציג עצמו כמנהל שירות לקוחות של חברת סלקום)
שוחחתי עימו בדבר השירות הלקוי של חברת "סלקום" (כ 13 נציגים ניתקו לי את שיחות הטלפון שלי למוקד השירות שלכם ב *123 לפני כ 3 חודשיים ונציגה ניתקה לי את השיחה לפני כשבוע) שאלתי אותו בדבר העניין הנ"ל והוא מצידו אמר שאין מה לדוש ולדבר על מה שהיה ואני עמדתי על כך שנדבר ונבחן את מה שהיה ולראות איך התרחשו המקרים (13 נציגים ניתקו לי את הטלפון ) ולראות איך חברת "סלקום" אשר אמורה לתת לי שירות מספקת לי שירות לסביות רצוני ובנורמות שירות ראויות ,
אותו נציג מטעם חברת סלקום אמר לי שהוא הנחה את המוקדנים לנתק לי את השיחות וכי אני לא לקוח ריווחי שאני לקוח בעיתי ושהוצאות של חברת "סלקום" גבוהות מהכנסות חשבון הטלפון הנייד שלי ,
ושהוא נאלץ לנתק לי את השיחה כי השיחה לא מובילה לשום מקום ושיש לו עוד עבודה ודברים לטפל בהם ,
מין הראוי שנציג של חברה האמורה לתת שירות ללקוחותיה לא ינתק את השיחה השאלה המתבקשת היא מדוע נציגי חברת סלקום מנתקים לי את השיחה(כ 13 נציגים) ,
רואה אני בחומרה רבה את היחס אשר אני זוכה לקבל מצד חברת "סלקום" בתור לקוח(המוגדר כצרכן כבד),
זו לא הפעם הראשונה אשר אני מלין על שירות לקוי של חברת "סלקום" ויחסם כלפיי אני שואל מדוע אני זוכה ליחס כזה מצד חברת "סלקום" ?? (ובתגובה נאמר לי שיש הנחייה לנתק לי את השיחות ושאיני לקוח ריווחי לחברת "סלקום" )
מיותר לציין את הפגיעה האישית ועוגמת הנפש אשר נציגי של חברת "סלקום" גרמו לי.
אבקש לבדוק את העניין הנ"ל ולקבל את התייחסותכם לנושא
לא לנתק בפנים את השיחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
פנייתו של מר הופמן טופלה על ידי נציגי חברתנו. מטעמי חסיון לקוח לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. בברכה סלקום ישראל בע"מ תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה