תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מעריב שם בית העסק:
תשלום רטרואקיטבי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע צרכן שיפסיק מינוי צריך לשלם מחיר מלא גם על כל התקופה שחלפה?
יש צרכן שצריך מסיבות טובות להפסיק מינוי ותנאי זה אינו הוגן, ביחוד כשלרוב החותמים אינה נמסרת אינפורמציה זו והיא ידועה רק למי שמקבל אישור בכתב על המנוי, וגם קורא נייר זה ומבינו.
הבעיה הינה גם בעתון המתחרה וזה מדגיש את הבעיה כיוון שהתחרות בינהם היא לא תוך פניה לצרכן.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז , מנהלת שם ותפקיד:
רמי שלום, תודה על פנייתך ועל הזמן שהקדשת לשיחתנו הטלפונית. חשוב לציין כי מבצעי ההצטרפות השונים כמנוי לעיתון "מעריב" כוללים מחיר מנוי אטרקטיבי ומוזל לתקופה מוגבלת. אנו מתחייבים למחיר מנוי מוזל, תמורת התחייבות של המנוי לתקופת מנוי מוגדרת. עם זאת, בעת הצורך, אנו שוקלים לגופו כל מקרה של בקשת ביטול חריגה במהלך תקופת ההתחיבות. אני מאחלת לך המשך קריאה מהנה! תגובה:
ראו תגובתנו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה