תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דינמיקה סלולר שם בית העסק:
הנהלה סניף בית העסק:
גביית דמי אחריות שלא בתום לב על חוזה לאחריות מכשיר ושירות לקוי. נושא התלונה:
ברלבב אהוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מחברת דינמיקה (קניון איילון) בשנת 2005 , במהלך הקנייה הוחתמתי על טפסים שונים בינהם על טופס הוראת קבע שלא בידיעתי. מאותו יום ירדו מחשבון הבנק שלי 43 ש"ח כל חודש. כשדיווחתי על אבדן מכשיר, לא ידעתי כי אני מבוטחת ואני ממשיכה לשלם את הסכום הזה עד עצם היום הזה. דיברתי עם הנהלת דינמיקה והם דרשו ממני לשלוח פקס לביטול. בכוונתי לפעול להגשת תביעה ייצוגית נגד חברת דינמיקה בנושא גביית דמי אחריות שלא כדין, תוך התעלמות בסיסית מטובת הצרכן (כגון :שליחת חשבונית חודשית או לכל הפחות שנתית לצרכן, ידוע הצרכן בזכויותיו, הסכמה להפסקת התקשרות במהירות מקסימלית- דומה לפחות למהירות בה נחתמת עסקת רכישה, ועוד. כל המעוניין להצטרף להגשת התביעה מוזמן להיות בקשר במייל.
כספי סוג הנזק :
פיצוי של 5000. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה