תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
UMI שם בית העסק:
ראשלצ סניף בית העסק:
דשבורד פגום בכל סדרת רכבי קאווליר נושא התלונה:
דסה רונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ברשותי קאווליר שנרכשה בחברה בשנת 2000. במשך השנים נסדק הדשבורד
עוד ועוד ונשברו ממנו חלקים. לא התייחסתי לכך עד שגיליתי שהדבר קורה בכל המכוניות מדגם זה בשנים 1996-2003. פניתי לחברה וקבלתי בפניהם על כך.
ומה ענו לי? שהרכב כבר לא באחרויותם ושלא טופלתי לאחרונה במוסך מורשה שלהם.
נא הסבירו לי כיצד זה קשור? האם טיפול תקופתי במוסך umi היה מונע את הסדקים בדשבורד? יש לי פרטים של עוד מספר בעלי רכב זהה עם בעיה דומה.
כספי סוג הנזק :
החלפת דשבורד ללא תשלום פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה