תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראייר שם בית העסק:
שירות מזעזע באוויר ובקרקע נושא התלונה:
סופר מיטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי טסנו לניס עם חברת ישראייר כמובן שבהלוך הטיסה נדחתה בשעתיים , בחזור מניס לארץ הכחמנו לבדוק באינטרנט מתי יוצאת הטיסה , לא התפעלנו לראות כי הטיסה מתעכבת ויוצאת במקום בשעה 10:15 בשעה 13:00 ,הגענו לשדה התעופה בניס בשעה 10:45 אבל אין עם מי לדבר ישראייר סגרו את הביקורת הביטחונית , מצאנו את עצמנו בשדה התעופה בניס שעתיים לפני טיסה ואין שום נציג אפילו של ישראייר , פנינו למודיעין בשדה והם אמרו לנו שיראייר סגרו את הטיסה ואין עם מי לדבר , התקשרנו מהשדה בניס לישראייר בארץ והמענה שקיבלו כי הטיסה יצאה ואנחנו אומרים לה שלא יתכן כי אנחנו עומדים מול לוח הטיסות והטיסה יוצאת רק באחת ושתנסה לקשר אותנו עם מישהו ,היא בתגובה אמרה לנו לקנות כרטיס טיסה חדש , שאלנו מתי יש טיסה ונאמר לנו שיש טיסה רק ביום שישי ב29/6 כעבור 4 ימים , לפתע כמו מלאך ניגש אלינו שי איש ביטחון של חברת אל על ושאל מה קרה הסברנו לו והוא ניסה ליצור קשר עם אנשי ישראייר שנמצאו למעלה ,כשכבר טפס את האי ששמו ישראל שהיה אחראי על הטיסה הוא אמר לו שיעביר אותנו ביטחון אבל אנחנו יכולים לעלות בלי כבודה , הסכמנו בלית ברירה וחשבנו לשלוח את המזוודות דרך הדואר שהשעה כבר 12:30 והדואר בטרמינל השני , נאלצנו להסחב עם המזוודות עד הטרמינל השני ושם אמרתי לבן זוגי שאני יתקדם לטרמינל שלפחות אחד מאתנו יספיק לטיסה הגעתי למעלה מותשת ומתחננת לאיש שאחראי על הטיסה ישראל שימתין כי חבר שלי נאלץ לשלוח את המזוודות דרך הדואר והוא כבר מגיע , הוא נתן לי את הטלפון שלו התקשרתי לבן זוגי והתברר לי כי רצו 1600 יורו לשלוח את המזוודות אז שאני יעלה כבר לטיה והוא יגיע עם לופטנזה ב600 יורו בלילה (כבר ביררנו מחירים בשדה) התחלתי לבכות מרוב יאוש ובחור מהאבטחה הציע כי הם יקחו את המזוודות שלנו איתם אז התקשרתי לבן זוגי ואמרתי לו שיגיע , לקחו ממנו את המזוודות ואמו לו לרוץ לטיסה בלי פרטים ,בלי שנדע מתי נקבל אותם .
הגענו לארץ ביום שני בערב מילאנו טופס באבדות בשדה , התקשרתי לישראייר ביום ג ושם נאמר לי כי השירות לקוחות פתוח רק בין 10 -12 שעתיים ביום כאילו שאין תלונות אבל לא משנה , התקשרתי היום בבקור בין השעות שציינתי אבל אין מענה יש מענה קולי ובו נאמר לי כי עלי לשלוח מכתב . לבסוף כעבור כמה שעות התקשרתי לישראייר למשרדים ואמרו שיחזר אלי ופעם ראשונה קיבלתי מענה אחרי יומיים . זה סיוט שאין כדוגמאתו חזרתי מחופשה מדהימה של שבוע לסיוט אחד גדול אני חזרתי עייפה , ונשארתי עםצ טעם מר מר בפה , וזה לא הכל בטיסה עצמה ישב מאחורי אדם כבן 70 לערך שנאלץ לשבת עם הצמגש של האוכל על הברכיים כי המגש שבמושב שבור , הדייל עבר ושפך עליו את כוס התה שהיתה על ברכיו , אני נאלצתי לראות חצי סרט בלי אוזנייה כי זה לא עבד חצי טיסה , ולא ידעתי שבשעה 16:00 מגישים ארוחות חלביות במטוס מרוש שאנשים היו רעבים כולם לקחו 2 לחמניות כי את מי משביע סלט בשעה כזאת?
איפה השרות ?????????????????????בקרקע לא באוויר בטח שלא.

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה