תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השרון איזור:
Xlove שם בית העסק:
המשך טיפול לקוי< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

בהמשך לתלונתי על אתר xlove קיבלתי מייל מבחור בשם גיא כהן שבו נאמר שהחיוב שנעשה בכרטיס שלי במשך שנה הוא: "עבור חידוש המנוי שלך, כשירות ללקוחותינו, אנו מחדשים את המנוי מדי חודש עם סיומו, במחיר מיוחד של 68 ₪ (במקום 94)"
ושדבר זה נאמר לי בעמוד רכישת המנוי ובתנאי השימוש בזמן שרשמתי את פרטי כרטיס האשראי באתר.
למזלי אני לא נרשמתי דרך האתר אלא התקשרתי אליהם בטלפון בגלל שאני לא מסכים לתת את כרטיס האשראי שלי באינטרנט בגלל מעשים כמו אלו.
ובשיחתי עם הפקידה היא הודיעה לי על אופציית חידוש המנוי אך אני סירבתי בתוקף והיא אמרה לי שהיא עדכנה את זה ולא יחייבו אותי בתום שלושת החודשים.(מה שבדיעבד לא נעשה).
כמו כן גיא טוען שלא ביקשתי את ביטול הכרטיס שלי. זה נכון!!!
הסיבה היא שאני בתומי חשבתי שהפסיקו לחייב אותי אחרי שלושה חודשים!!! המשיכו לחייב אותי במשך שנה נוספת!
כמו כן גיא לא בדק אם השתמשתי בשירותי האתר במשך השנה החולפה דבר שלא נעשה.
דבריי אלו נשלחו לגיא כבר לפני שבוע וחצי אך ללא כל מענה מצידו, וכמו כן שאף נציג מהחברה לא חוזר אליי להודעות שאני משאיר בטלפון שלהם.

מקווה שאתר תלונה יצליח להשיג אותם שוב







כספי סוג הנזק :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה