תלונות מתאים לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מתאים לישעות פתיחה מתאים לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מתאים לי שם בית העסק:
עץ אפרסק 12/11 יהוד כתובת:
חולצה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
על החולצה נוצרו משטחים קטנים בהירים יותר שאם נוגעים בהם הם הופכים לקרעים בבד, שלחתי למעבדה והשיבו לי שזה טיפול לקוי בבגד ואני יודעת שאני לא משתמשת בחומרים עושה כביסה ידנית, לבשתי את החולצה פעמיים בלבד.
מה שברור לי שלא אקנה יותר במתאים לי, פשוט הפסידו לקוחה שקונה בכל עונה המון פריטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתנו לי חולצה חלופית, אולי ימצאו במחסן את אותה חו פתרון נדרש :

מתאים לי שירות לקוחות

, תגובה:
לימור קשקש- מנהלת שיוו שם ותפקיד:
גברת ציונה ארזיאן קיבלה תשובה שלילית על זיכוי עבור החולצה שהחזירה מהסיבה שחולצה זו נרכשה ברשת לפני למעלה משנה !!! אחריות רשת ml על המוצרים הינה - חצי שנה עד מקסימום שנה בלבד . תגובה:
לפנים משורת הדין ולאור היותה של הגב' ארזיאן חברת מועדון של רשת ml , אנו נדאג לשלוח אליה בדואר לכתובת שרשומה אצלנו (עץ האפרסק 12/11 יהוד ) שובר קנייה ע"ס 50 ש"ח לרכישה בחנויות הרשת . יש לציין שגובה הפיצוי הוא בדיוק עפ"י המחיר שאותו שילמה גב' ארזיאן עבור החולצה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה