תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רנואר שם בית העסק:
רנואר דיזינגוף סנטר, רמת אביב כתובת:
ירידת ערך ביגוד שהוחזר תקין לחנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/7/05 רכשתי לחברה מתנה, חולצה בסך של 150 ₪ בחנות רנואר, בדיזינגוף סנטר.
לאחר כשבוע וחצי, חברתי הלכה להחליפה ומכיוון שלא מצאה משהו מתאים, נתנו לה הארכה נוספת של שבועיים נוספים. לאחר שבועיים בהם חברתי היתה בחו"ל באתי במטרה למצוא משהו עבורי אך מכיוון שהייתי בזמנו בהריון מתקדם לא מצאתי שום פריט המתאים לי. אי לכך בקשתי הארכה נוספת כדי שחברתי תחפש עבורה שנית לאחר חזרתה מחו"ל. המוכרת (סניף דיזינגוף סנטר , שלא היתה אדיבה כלל) הסכימה בסופו של דבר להאריך עד לתאריך 15/9/05.

עשיתי ניסיון נוסף בסניף קניון רננים (ושם המוכרת היתה אדיבה וניסתה לעזור לי כפי שביכולתה) ובקשתי להחליף את הבגד ב"רנואר גברים" אך נאמר לי שמכיוון שהחולצה היתה במבצע אין אפשרות לקבל זיכוי ולכן גם אין אפשרות להחליף בחנות הגברים.

ב – 1/9/05 (פעם רביעית!), חזרנו אני וחברתי לרנואר, הפעם לסניף קניון רמת אביב, מתוך רצון למצוא משהו לאחת מאתנו ולאחר שעה ארוכה החלטתי להתפשר ולקחת פריט לבוש בתקווה שיתאים לי לאחר הלידה (כלומר קיץ הבא...) אבל בבואנו לקופה, הסתבר ששווי ההחלפה עומד על 100 ₪ בלבד. לפי הסברה של המוכרת, (שגם היא לא היתה אדיבה במיוחד), רכשתי פריט ולא משנה כמה כסף הוא עלה לי (לפני חודש בלבד) עכשיו הוא שווה רק 100 ₪. ויתרתי על החלפת החולצה והשארתי אותה אצלי למרות שהיא לא במידתי מכיון שלא מקובל עלי שרכשתי בסכום מסוים וכשבאתי להחליף פריט תקין לחלוטין ערכו ירד ב 30%.
כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
בכל אחת מהחנויות שלנו נמצא שלא המורה על מדיניות החזרת הטובין אצלנו. כתוב שם בפירוש כי כל פריט שנקנה בהנחה יוחלף על פי ערכו ביום ההחלפה בלבד, ולא ינתנו זיכויים. זוהי מדיניות מקובלת אשר אינה מנוגדת לחוק. אני רואה באפשרות להאריך את תקופת ההחלפה (פעמיים!!) כאקט של רצון טוב, אשר מלמד על שירותיות ועל רצון דווקא ללכת לקראת הלקוחה. עם זאת, לשמור תקופה כ"כ ארוכה גם על ערכו של הפריט- זו כבר בעיה, ובמיוחד בתקופה של סוף עונה. תגובה:
מאחר ולא נעשה כאן "טרטור" ללקוחה (היא הגיעה 4 פעמים להחליף משום שלא מצאה למה להחליף ולא בגלל ששלחו אותה הביתה עם תשובה שלילית), הרי שלא נותר לי אלא להסכים עם העמדה שהוצגה לה בקניון רמת אביב. ערך ההחלפה ירד ל- 100 ש"ח. חשוב לומר כי מאז כבר הסתיימה תקופת סוף העונה והפריט אף הוריד עוד מערכו. אנו מתנצלים מעומק הלב על הרושם שנוצר, ועל אכזבתה של הלקוחה מהשירות. נשמח אם היא תיצור איתנו קשר טלפוני ונפנה אותה לחנות העודפים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה