תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בזק שם בית העסק:
ניתוק קו ללא התראה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושב ת"א ומנוי בבזק למעלה מ-40 שנה,משלם בדרך כלל את חשבונותיי תמיד בזמן אבל לפני שבוע בערך גיליתי לתדהמתי הרבה שלאחר אי תשלום אחד על סך 168 ש"ח בזק ניתק לי את הקו וזאת ללא שום אזהרה או התראה מוקדמת ועכשיו הם מחייבים אותי בנוסף לתשלום החוב גם לשלם להם סכום דימיוני לחיבור הקו מחדש.
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
למען הסדרהטוב נאמר כי החוב המדובר הוא לחודש אוגוסט 2005, לפני כ - 4 חודשים. אכן קו הטלפון נותק עקב אי תשלום ביום 08.11.05 לאחר שהלקוחה לא שילמה חשבון שנשלח אליו ושתאריך התשלום שלו הוא 14/10/05 . נציין כי לאחר שמועד התשלום המקורי פג שולחת חברת הבזק התראה לפני ניתוק הקו ורק אם עדיין לא שולם מנותק הקו. על מנת להימנע מפעולה זו אנו ממליצים ללקוחותינו לשלם את החן בהוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי.העתק החן נשלח ללקוח לפני מועד התשלום על מנת שיוכל לבדוק את חיובי הבזק. . תגובה:
למרות הנאמר לעיל ומאחר וללקוחה הנ"ל אין ניתוקי טלפון קודמים נשמח לחבר את הקו ללא חיוב "דמי חיבור" לאחר תשלום החשבון וזאת לפנים משורת הדין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה