תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
בנושא אגרה שם בית העסק:
אי התייחסות לתשלום אגרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קבלנו הודעה לתשלום האגרה שילמנו את החצי הראשון, באמצעות האינטרנט, יש בידינו הוכחת תשלום, חודש לאחר מכן קבלנו הודעה לשלם את אותו תשלום כולל קנסות, שלחנו מכתב למח' הגביה בטבריה ללא תגובה, יתרה מכך קבלנו הודעה נוספת לתשלום כולל התראה לפני עיקול, שלחנו מכתב נוסף, ניסינו ליצור קשר טלפוני ללא הועיל!!!!! מס' ת.ז. 22004766
וביזבוז זמן סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
מה ששולם זה חלר א של 2005 הדרישה בגין חלק ב של 2005 שלא שולמה תגובה:
לשלם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה