|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
ישראייר |
שם בית העסק: |
צופית תחתית 6003/7 |
כתובת: |
איחור בהמראה תקלה במטוס בטיסה משדה דוב לאילת של השעה 21:30 |
נושא התלונה: |
יום שני 14 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך זה עליתי לטיסה בשעה 21:10 טיסה זו היתה אמורה לטוס בשעה 21:30 כנראה שהטייס ראה שיש בעיה במטוס המריא רק בשעה 21:45 לאחר שהמטוס המשיך להמריא היה רעש חזק מהרגיל והטיס המשיך בטיסתו בסביבות השעה 22:00 הטייס הודייע לנו שהוא חוזר לשדה התעופה שדה דוב ושם צריך להחליף מטוס לאחר הנחיתה עד שהמראנו עברו 20 דקות לאחר מכן המראנו בבטחה הגענו לשדה התעופה באילת רק בשעה 23:22 טיסה שאמורה להאירך 45 דקות נערכה שעתיים וכתוצאה מכך הפסדתי עבודה והפסדתי כסף
|
בזבוז זמן וכספי |
סוג הנזק : |
כרטיס טיסה חדש לאחד מטיסותי הבאות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
ליאת אפשטיין |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
חברת ישראייר שמה בראש סולם החשיבות את בטיחות נוסעיה, ועל כן, כל חשש לתקלה ו/או תקלה נבדקים בכובד ראש. רק לאחר תיקון ודאי של הציוד, ניתן אישור המראה מחודש למטוס.
כך היה גם בטיסתו של מר גולדברגר ניר, ואףהוסבר לו במכתב התשובה מחברתנו. |
תגובה: |
לניר הוצע 50% הנחה בטיסתו הבאה עם חברת ישראייר בטיסות הלוך ושוב לאילת. |
פתרון: |
|
|
|