תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
ביטול רכבות ללא שום הצדקה! נושא התלונה:
גוטמן יניב שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודשיי הקיץ ניתקלתי שלוש פעמים בתופעה של ביטול רכבות שהיו מיועדות לשעה מסיומת.
ברכבת ישראל לא טרחו להסביר מדוע אלא העדיפו לפעול בדרכי התחמקות ותרוצים שונים, לדוגמא:
כל מספר דקות הכרוז מודיע " הרכבת לנתניה תאחר בכחמש דקות"
אחרי עשר דקות (שהיא כמובן לא מגיעה) שוב הכרוז מודיע שהיא תאחר בחמש דקות נוספות, עוד עשר דקות עברו להן והנה מגיעה לה הרכבת הבאה בתור - כלומר פשוט דילגו על רכבת!!!
בפעם הראשונה שזה קרה פניתי למנהל התחנה בנתניה שיסביר כיצד זה קורה - והוא במבט השיב " אני לא יודע!" אם הוא לא יודע אז מי כן?
שאלתי אותו אם יש דרך להתלונן , אולי אצל מבקר רכבת ישראל והוא ענה לי ככה:
"חבל לך על הזמן לא יצא לך מזה כלום - אני אישית מכיר את המערכת המסורבלת והמיושנת שיש פה - צריך לשלוח מכתב בדואר (משהו עדיין משתמש בדואר?) ולא בטוח שתקבל תשובה !
נראה לי דיי מתסכל לעמוד מול מערכת מונופוליסטית כמו רכבת ישראל - בלי שום יכולת לקבל הסבר שמניח את הדעת.
למה אזרחים אשר סומכים על השיטה המהירה של נסיעה ברכבת צריכים "ליפול" פעם אחר פעם ולאחר : לעבודה , לאסוף ילדים מהגן ,פגישות חשובות ועוד.
זה חבל שאלו הדברים שמבדילים בינינו לאלו שמעבר לים (העולם המערבי)
מקווה לשיפור.
יניב גוטמן, נתניה

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה