|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Yes (יס) |
שם בית העסק: |
משתדלים לא לרצות את הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילה נציגת שירות אמרה שנלקחו ממני בטעות שכירות של שני ממירים במשך שנה ו-8 חודשים סך הזיכוי הוא 600 ש"ח, לאחר שיחה נוספץ לאחר חודש נאמר שסך הזיכוי ירד ל-300 ש"ח ובמקום לתת לי זיכוי בחשבונית הם הגדילו את החשבונית ולקחו ממני עוד 199 ש"ח מיותרים,לאן אתם רוצים שאגיע? לידיעות אחורונות או לאמנון לוי
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא שיתבצע בחודש הבא בכך שלא יגבו ממני שקל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|