תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
סירוב של חברת אורנג' בשידרוג ל-USIM נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלפון סלולרי NOKIA 6630 שקניתי בחו"ל. המכשיר תומך בטכנולוגית דור השלישי. על פי חקיקה של משרד התקשורת מותר לי כאדם פרטי לייבא את המכשיר הזה ואכן הוא קיים ברשימה המאושרת ע"י המשרד. כמו כן מצויין בחקיקה שעל ספקית תקשורת סלולרית חלה חובה לספק שרות ולחברו לרשת שהלקוח מנוי בה. נתקלתי בסירוב של נציגי חברת אורנג' לספק לי את ה- USIM בטענה שהמכשיר לא משווק בחברה אע"פ שהוא זהה כמעט לחלוטין למכשיר NOKIA 6680 שכן משווק ע"י אורנג' על פי נתונים הטכניים של המכשיר כמו: מערכת הפעלה, תדרי פרוטוקולי עבודה וכו', ההבדל היחיד של-6630 יש מצלמה אחת ול-6680 יש 2 מצלמות. הוברר לי שההוראה באה מהנהלת החברה כנראה משיקולים כלכליים. ובנוסף לכך במקרה שכן מאשרים לי עליי לשלם 99 ש"ח עבור החלפת SIM ל-USIM. סה"כ יש כאן הפסד כספי לחברת אורנג' שמונעת ממני להשתמש בשרותי תוכן חדשים של דור ה-3 ומבריחה אותי, לקוח ותיק של החברה עם 6 מנויים, לחברות אחרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אפשרות לשידרוג ל-USIM פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
הלקוח פנה למרכז שירות של החברה וקיבל מענה לפנייתו. אמו מודים למר קנדיבה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה