תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בנושא אגרה שם בית העסק:
הטרדה ע"י רשות השידור, זלזול וחוסר התייחסות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2004 קיבלתי בפעם הראשונה דרישה לתשלום האגרה, לאחר שביקרתי במשרדם והסברתי מדוע אינני צריכה לשלם - הם ביטלו את הדרישה לתשלום. לפני מס' חודשים קיבלתי בדואר שוב דרישה לתשלום האגרה לשנת 2005, צלצלתי אליהם והסברתי שאינני צריכה לשלם ושזו טעות שלהם שחוזרת על עצמה, הם ביקשו שאשלח בפקס את הסיבה שלי, וכך עשיתי וגם וידאתי איתם את קבלת הפקס בנוסף לאישור שנמצא בידי. עד היום אני מחכה לאיזושהי התייחסות מצידם.(לדבריהם תוך 14 יום) . ב- 23/10 קיבלתי דרישה אחרונה לתשלום לפני עיקול חשבון הבנק ואני פשוט חסרת אונים, כי אני יודעת שאין עם מי לדבר. התשלום הוא ע"ש בעלי- נריה חבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפנות אליהם כדי שאוכל לקבל מענה, וכדי שיבטלו את הת פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה