|
|
|
|
|
|
|
|
משקאות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
תמי 4 |
שם בית העסק: |
חיוב של מוצר ללא קבלה שלו |
נושא התלונה: |
וולשטין אהרן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 22 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 22/09/2005 חויב חשבון כרטיס האשראי עבור משלוח פילטר לתמי 4 מתחת לכיור.
נכון להיום 26/10/2005 למעלה מחודש מיום החיוב טרם נתקבל המוצר.
פניתי לחברה, הם טוענים שהם יכולים לגרור מתן קבלת השרות עד ל 31/10/2005
מדוע מתנהגת חברת תמי בצורה זו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
לחייב את הלקוח בסמוך לקבלת המוצר כמקובל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב, לצערנו, מר וולשטין אהרון לא ציין בפנייתו כל פרט מזהה כזה או אחר. לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו. נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|