אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר בנגל הנכבד,
פנייתך לאתר האינטרנט www.tluna.co.il הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
|
תגובה: |
במעמד הצטרפותך למנוי בכביש 6 התחייבת לעדכן את חברת "דרך ארץ" בכל שינוי בפרטים שנמסרו במעמד ההצטרפות. למרות זאת, כשלושה חודשים לאחר פתיחת המנוי נתגלתה בעיה בכרטיס האשראי, שמנעה מחברת "דרך ארץ" לגבות את חיובי הנסיעות. היות וכך, שולמו חשבוניות באיחור וחשבון המנוי חויב בגין אי תשלום במועד. יחד עם זאת, לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי בוטל החיוב בגין אי תשלום במועד.
לפני מספר חודשים שוב הוחזרו חיובים מחברת האשראי. גם במקרה זה, לא עודכן במערכות החברה אמצעי תשלום חלופי, ובהתאם לכך חשבוניות הנסיעות שולמו באיחור, אם בכלל. היות וכך, חויב החשבון בגין אי תשלום במועד. אבקש להוסיף כי על מנת לידע את הלקוח לגבי ההחזרים מתבצעות התקשרויות אוטומטיות למספר הטלפון המעודכן במערכות החברה. למרות מספר התקשרויות שבוצעו למספר הטלפון שלך, לא יצרת עימנו קשר לעדכון אמצעי תשלום חלופי.
בהמשך לבקשתך לבטל את החיוב, הוסבר לך במספר שיחות שהתקיימו מול מנהלים במוקד השירות כי היות ובעבר בוטל חיוב בגין אי תשלום במועד לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי, לא ניתן לבטל בשנית חיוב בגין אי תשלום במועד. אבקש להוסיף כי למרות ששלוש חשבוניות לא שולמו במועד, חויב חשבון המנוי רק פעם אחת בגין אי תשלום במועד.
לסיום, אבקש להוסיף הינך מתבקש לשלם את חשבונית הנסיעות מחודש ינואר בהקדם האפשרי. לפרטים נוספים ולביצוע התשלום ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9081111.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|