תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
כביש 6 דרך ארץ שם בית העסק:
השדה 17 בנימינה כתובת:
חיוב קנס ללקוח החברה (פס-קל) בגין אי הצלחה בגבייה נושא התלונה:
בנגל איל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עד לארוע הייתי לקוח נאמן של כביש 6 מיום הקמת הכביש. בתחילת השנה נגנב לי הארנק וכרטיס האשראי וכלל הוראות הקבע אותם זכרתי הועברו לכרטיס החדש.
לצערי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי של כביש 6 לא ביצעתי. יום אחד במהלך חודש יולי קיבלתי מכתב רשום עם קנס של 5 נסיעות (כ-50 ש"ח) אשר הפך ל-350 ש"ח. פי - 7. בפנייתי לחברה לביטול הקנס טענו שאין ביכולתם לעזור לי (למרות היותי מנוי נאמן) ואת הקנס יש לשלם. הגדילה לעשות מנהלת המשמרת אשר טענה כי ישנה מערכת קולית אשר מחייגת לבית הלקוח ומשאירה הודעה בדבר אי ההצלחה של הגבייה. במקרה הנ"ל ישנם רישומים כי בוצעו נסיונות להתקשרות לביתי אך כולם כשלו. לשאלתי מדוע לא יצרו קשר לנייד הקיים ברישומי כביש 6 טענה כי "אין לנו הרגל כזה" ובכול זאת את הקנס יש לשלם. לשאלתי מדוע לא נשלחה התרעה בדואר - טענה כי אין זה מחובת החברה .אז את הקנס שילמתי - כי ככה נוהגת חברת דרך ארץ עם כלל לקוחותיה אך יחד עם זאת ביטלתי את המנוי ולעולם לא עליתי שוב על כביש זה
כספי סוג הנזק :
win-win. בו יש הוגנות בהיבט הקנסות בשל סיבות בירוק פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מר בנגל הנכבד, פנייתך לאתר האינטרנט www.tluna.co.il הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך. תגובה:
במעמד הצטרפותך למנוי בכביש 6 התחייבת לעדכן את חברת "דרך ארץ" בכל שינוי בפרטים שנמסרו במעמד ההצטרפות. למרות זאת, כשלושה חודשים לאחר פתיחת המנוי נתגלתה בעיה בכרטיס האשראי, שמנעה מחברת "דרך ארץ" לגבות את חיובי הנסיעות. היות וכך, שולמו חשבוניות באיחור וחשבון המנוי חויב בגין אי תשלום במועד. יחד עם זאת, לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי בוטל החיוב בגין אי תשלום במועד. לפני מספר חודשים שוב הוחזרו חיובים מחברת האשראי. גם במקרה זה, לא עודכן במערכות החברה אמצעי תשלום חלופי, ובהתאם לכך חשבוניות הנסיעות שולמו באיחור, אם בכלל. היות וכך, חויב החשבון בגין אי תשלום במועד. אבקש להוסיף כי על מנת לידע את הלקוח לגבי ההחזרים מתבצעות התקשרויות אוטומטיות למספר הטלפון המעודכן במערכות החברה. למרות מספר התקשרויות שבוצעו למספר הטלפון שלך, לא יצרת עימנו קשר לעדכון אמצעי תשלום חלופי. בהמשך לבקשתך לבטל את החיוב, הוסבר לך במספר שיחות שהתקיימו מול מנהלים במוקד השירות כי היות ובעבר בוטל חיוב בגין אי תשלום במועד לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי, לא ניתן לבטל בשנית חיוב בגין אי תשלום במועד. אבקש להוסיף כי למרות ששלוש חשבוניות לא שולמו במועד, חויב חשבון המנוי רק פעם אחת בגין אי תשלום במועד. לסיום, אבקש להוסיף הינך מתבקש לשלם את חשבונית הנסיעות מחודש ינואר בהקדם האפשרי. לפרטים נוספים ולביצוע התשלום ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9081111. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה