|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
הום סנטר |
שם בית העסק: |
יחס של מנהל המחלקה ללקוחות |
נושא התלונה: |
הורנשטיין דנה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 25.10.05 אני וחבר שלי פנינו למחלקת התאורה בהום סנטר בבילו לקנות נורות של ספוטים, המנהל שם שנתן לנו שירות ביקש שנראה לו איזו מנורה יש לנו וכך עשינו, הוא אמר לנו שיש חודש אחריות ואם משהו קורה אפשר להחזיר.. הגענו הבייתה וראינו שהנורה לו מתאימה חזרנו למחרת, וביקשנו ממנו להחליף ואז הוא צעק עלינו ולא הסכים לשמוע אותנו, ואמר שזה אשמתנו שלא ידענו איזה מנורה אנחנו צריכים.. הסתבר שלספוט הזה יש 2 סוגי הברגות שונות, שבכלל לא ידענו, ביום שקנינו הוא אפילו לא טרח להגיד לנו שזה קיים ההברגות השונות,חיצונית הנורה נראית בדיוק אותו הדבר!!!בחיים לא קיבלנו כזה יחס, הוא פשוט צעק כל הזמן והתעלם מהתלונות שלנו, בתוך אזרחים שלא ממש מבינים בתאורה, הוא כאיש מקצוע היה צריך לפרט את הכל!!! ולהיות סבלני ולהקשיב לנו...לבן אדם הזה שם קוראים יבשי
|
היה צריך מראש להסביר לנו שיש 2 סוגי הברגות לספוט, |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
יוליה דנבליאן - מנהלת |
שם ותפקיד: |
תאריך : 10/11/2005
סימוכין : 00014094
לכבוד:
גברת הורנשטיין דנה
הנדון: פנייתך בקשר לשירות שקיבלת בסניף הום סנטר עקרון
גב' הורנשטיין דנה הנכבדה שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לשירות שקיבלת בסניף הום סנטר עקרון.
ראשית, הצטערתי לשמוע על המקרה ועל ההרגשה הרעה והטרחה המיותרת שנגרמו לך בעקבותיו.
השתלשלות העניינים בסניף הום סנטר עקרון, כפי שהנך מתארת בפנייתך, אינה תקינה. אנו סבורים כי את כלקוחה של חברתנו, מצפה , ובצדק, לקבל את השירות והיחס הטובים ביותר להם את ראויה.
אנא קבלי את התנצלותי הכנה במידה ונפגעת מהיחס של יועץ מח' תאורה.
פנייתך הועברה למנהל סניף הום סנטר עקרון לטיפולו המהיר על מנת שמקרים דומים לא ישנו.
אני שוב מודה לך על הפניה. אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפעל למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
|
תגובה: |
תאריך : 10/11/2005
סימוכין : 00014094
לכבוד:
גברת הורנשטיין דנה
הנדון: פנייתך בקשר לשירות שקיבלת בסניף הום סנטר עקרון
גב' הורנשטיין דנה הנכבדה שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לשירות שקיבלת בסניף הום סנטר עקרון.
ראשית, הצטערתי לשמוע על המקרה ועל ההרגשה הרעה והטרחה המיותרת שנגרמו לך בעקבותיו.
השתלשלות העניינים בסניף הום סנטר עקרון, כפי שהנך מתארת בפנייתך, אינה תקינה. אנו סבורים כי את כלקוחה של חברתנו, מצפה , ובצדק, לקבל את השירות והיחס הטובים ביותר להם את ראויה.
אנא קבלי את התנצלותי הכנה במידה ונפגעת מהיחס של יועץ מח' תאורה.
פנייתך הועברה למנהל סניף הום סנטר עקרון לטיפולו המהיר על מנת שמקרים דומים לא ישנו.
אני שוב מודה לך על הפניה. אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפעל למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
|
פתרון: |
|
|
|