תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
לא מוכנים להתקין נושא התלונה:
ברד צבי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת שידורי הלווין
בתאריך 23 לינואר נרשמתי באתר של חברת YES כולל כרטיס אשראי ופרטים מלאים
קיבלתי מייל שאומר יום ושעה להתקנה
היינו בבית אבל אף אחד לא הגיע צלצלתי לYES וכמובן סליחה סליחה ונחזור אליך
עברו הימים וללא התיחסות מצידם עוד טלפון ועוד וכלום....
לפני כחודש התקשרתי צעקתי בכיתי ובאמת כעבור כמה ימים הגיעו שני אנשים להתקין צלחת (ללא שום קשר לשעה שניקבעה) לאחר שסימו לסמן את הריצוף בבוץ וסתם ליכלוך שני המוחות הגיעו למסקנה שאי אפשר ואין מהיכן להוריד את הכבל (הדירה היא דירת גג והגג ברשותי)
לאחר שעה דפקו שוב על הדלת ואמרו שיש פתרון אבל צריך לשבור חלון בגג וחוץ מזה מחשיך
מיותר לציין שכולם הצליחו בזק, כבלים, מים, חשמל ועוד ספקים
מתאריך המקרה אני מקפיד להשאיר הודעה אחת לסוכנת שלי
אך ללא תגובה כלשהיא עד היום
התקנה+פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתyes מיום 30.10.05, בהמשך לפנייתו של מר צבי ברד בנושא התקנת תשתית הלווין על גג ביתו אבקש להשיב בנושא. תגובה:
קראתי את פנייתו בעיון ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה לנושאים שעולים ממכתבו למול הגורמים הרלוונטים לרבות המערך הטכני וההתקנות בחברתנו. חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה , כפי שעולה ממכתבו של מר ברד לרבות תהליך נסיון ההתקנה בביתו, שיחותיו עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך. פרטי המקרה הועברו למנהל ההתקנות הארצי בחברתנו מר ידין וקנין לטיפולו האישי. מבדיקתנו ברשומות מנויו של מר ברד ומול המחלקה הטכנית, בתאריך 11.10.05 הגיעו מתקינים לביצוע התקנת תשתית הלווין על גג ביתו של מר ברד, נציגינו אכן נתקלו בקשיים טכניים, על כן ערכו התייעצות עם מנהל האזור וחזרו עם הצעה לפתרון הבעייה הטכנית. אכן השעה כבר התאחרה ולא ניתן לבצע התקנה על גג בניין בשעת חשיכה. חשוב לציין באשר לחיבור בניין לתשתית הלווין, כי חברת yes פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982, ובכפוף לתנאי הרישיון. על כן, התקנות ציוד הקליטה של חברתנו מבוצעות על ידי מתקינים מוסמכים, בהתאם למפרט טכני מאושר, ובאישור בעל הנכס בו מבוצעת ההתקנה. מאחר שבעת ביקור המתקינים בביתו של מר ברד, לא אישר מר ברד את צורת ההתקנה בהתאם למפרט הטכני המאושר,לאחר התייעצות עם המנהל הטכני האזורי של החברה, עזבו המתקינים את המקום, ללא ביצוע ההתקנה. נסיון לתאם מועד חדש מול הלקוח לא עלה בידם ומר ברד ביטל את ההתקנה. אבקש להעביר למר ברד שוב את התנצלותנו הכנה ולהדגיש כי מקרה זה וההשלכות להמשך הטיפול בפניותיו הינו חריג בחברתנו ולא משקף את דרך עבודתנו. את הנעשה אין להשיב אבל אני תקווה שנוכל לשנות רושם ראשוני זה ולהעניק למר ברד שרות ללא דופי בעתיד. נשמח לתאם מועד להגעת נציגינו הטכניים בליווי מנהל האזור לבדיקת אפשרות ההתקנה בבניין הנדון מחדש . נציג מטעם חברתנו יצור קשר עם מר ברד לתאום זה בטווח של 48 שעות ממועד מכתבי זה. בנוסף נשמח להעניק למר ברד מחווה שרותית, במידה ויחליט להצטרף לקהל לקוחותינו, מחווה הכוללת חודש צפייה בשידורינו ללא תשלום. מר ברד יוכל לממש הטבה זו באם יתחבר לשירותינו עד למועד ה- 23.11.05. נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה