תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
נעלי גזית שם בית העסק:
קניון לב אשדוד כתובת:
אי הסכמה לתת זיכוי על נעליים שהוחזרו נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעליים בתאריך 26.12.2005 בסכום 350 ש"ח. הרכישה בוצעה בקניון עזריאלי הרחוק ממקום מגוריי (אשדוד), לאחר מספר ימים (31.12.05) רציתי להחזיר את הנעליים ולקבל זיכוי לרכישה בפעם אחרת. הלכתי לנעלי גזית בקניון לב אשדוד והמוכרת לא הסכימה לתת לי זיכוי אלא אמרה שאני חייבת עכשיו להחליף למשהו אחר, לא מצאתי בחנות אף נעל שמצאה חן בעיני ודרשתי לקבל זיכוי. המוכרת התעקשה ואמרה שאת הזיכוי אוכל לקבל רק בעזריאלי למרות שהסברתי שקשה לי להגיע לשם. יש לציין שדגם הנעליים שקניתי נמצא גם בחנות באשדוד (אם זה משנה...). אני לא חושבת שאני צריכה להגיע עד עזריאלי כדי לקבל זיכוי לנעליים שרכשתי במיטב כספי!!! זוהי רשת ומן הראוי שיוכלו לתת זיכוי גם באשדוד.. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור..
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי בסניף הרשת הקרוב לביתי!!! פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
אייל נחום-מנהל שירות ל שם ותפקיד:
רשת נעלי גזית היא רשת זכיינים מדיניות הרשת היא שניתן להחליף מוצר שלא נעשה בו שימוש תוך 14 יום מיום הקניה כאשר המוצר הוא לא בסוף עונה הוא מבצעים,לגבי מתן זיכויי,הלקוח/ה יכול/ה לקבל זיכויי רק בחנות בו נרכש המוצר אבל מתן החלפה אפשרי בכל חנות ברשת בתנאי שהמוצר לא במבצע . תגובה:
החלפת המוצר או מתן זיכויי בחנות שבו המוצר נקנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה