תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
עד היום לוקחים ממני תשלום ואני לא מחוברת לאינטרנט נושא התלונה:
מזרחי שלומית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏ספטמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
קצת לפני התאריך המצויין טסתי למזרח הרחוק לטיול ארוך בתאריך זה אבא שלי נתבקש לנתק את האינטרנט ואת קו הטלפון של חברת בזק, האינטרנט ישב על קו הטלפון של הבית תחת השם של אבי אמנון מזרחי ואני זו ששילמתי את האינטרנט כל חודש 89 ש"ח + 6.90 עבור תוכנת אנטי ספאם. אבי ניתק את הטלפון בתאריך לעי"ל ואף נתן הוראה לניתוק האינטרנט. הוריי הם אנשים מבוגרים אשר לא מבינים דבר ולו חצי דבר על האינטרנט וכדומה והם חשבו שהניתוק הינו הוסדר והחיוב פסק. אך לא כך ההיפך הגמור הוא הנכון עד להיום ממשיכים לחייב אותי בתשלום קבוע של 95.9 כל חודש, אני חזרתי מחו"ל וראית את התנועה הזו בחשבון הבנק וישר פניתי לחברה ושם נאמר לי ע"י נציגה בשם רעות כי אכן ניתן לבדוק מתי פסקו הגלישות באינטרנט וכך ידעו לזכות אותי אך עליי לשלוח מכתב מסודר עם בקשתי לכך למח' פניות הציבור וכך עשיתי, לאחר חודשיים כמעט קיבלתי תשובה מהם כי לא ניתן לזכות אותי וכי נראה שביום שדיברתי עם רעות בתאריך 23/11 היא חיברה אותנו למסלול חדש אשר נקרא צ'ופר 7 מעודכן, הפלא ופלא ממש. אנחנו מתווכחים עם רעות על בעיה כספית של כ- 1400 ש"ח והיא מחברת אותנו על דעת עצמה במסלול חדש תמוהה מאוד. כמובן שצילצלתי שוב לחברה וביקשתי בכל תוקף לקבל את כספי שנגבה שלא כצדק מחשבוני וזהו ממש גזל וגניבה לשמה. התגובה היחידה היא כי אין אפשרות לזכות את חשבוני וכי במילים אחרות " שילמתי כסף על שירות שלא קיבלתי מהחברה וזהו אין מה לעשות בנדון. אנא עיזרו לי להגיע לדרגים הגבוהים ולקבל את כספי בחזרה אין לי כל כוונה לממן שום גורם או גוף.
בכבוד רב.
מזרחי שלומית
כספי סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי מתאריך 19/9/2004- 11/2005 פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
מבדיקה מעמיקה את תלונתה של הלקוחה עולה כי בבזק בינלאומי לא נמצאה כל בקשה להפסקת שירותי האינטרנט עד לתאריך 23/11/05. חשוב להבין כי בעת ההצטרפות לשירותי האינטרנט ביצעה הלקוחה פנייה נפרדת הן לבזק כספק תשתית והן לבזק בינלאומי כספק גישה לאינטרנט. ככל הנראה בבקשת הניתוק הפנייה הייתה רק לחברת בזק ללא הידוע של חברת בזק בינלאומי. חשוב להבין כי מדובר בשני גופים שונים אשר הפסקת השירותים באחד אינה משליכה על האחר. עם פנייתה כאמור בתאריך 23/11/05 בוטל המנוי והופסק מיידית החיוב בגינו. תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה