תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Mirs (מירס) שם בית העסק:
בעיות קליטה למכשיר מירס נושא התלונה:
אשכנזי רפאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר בראשון לציון בבנין מגורים רגיל לחלוטין ואני לקוח עסקי של שלושה חברות סלולר יש לי בעיה של קליטה ברשת מירס כל שיחה של דקה שלושה ניתוקים אי אפשר לנהל שיחה פניתי לרשת מירס והם תענו שהם שמים מגברים לבעיה כזאת אבל בגלל שיש לי מכשיר אחד הם לא מוכנים לשים מגבר למרות שאמרתי להם שאני מעונין בעוד מכשירים אבל קודם שיטפלו בבעית הקליטה עדין לא חזרו אלי עם תשובה בחברת פלאפון חוזרים תוך 48שעות ובמירס תוך 14 ימי עסקים קצת מוגזם(לא כולל שישי ושבת) מקווה שתוכלו לעזור לי בבעיה בתודה מראש איציק
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
מגבר לדירה או לבניין תלוי מה שעוזר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה