חברתyes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתyes מיום 30.10.05, בהמשך לפנייתה של הגב' עליזה גביש בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום התקשרותה מול חברתנו אבקש להשיב בנושא.
ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' גביש להפסיק התקשרותה עם חברתנו.
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' גביש למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.
|
תגובה: |
חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' גביש ביום ה- 14.8.03 ברכישה מוזלת של מכשיר DVD, מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".
כדי להעמיד דברים על דיוקם החזר עלות ההטבה במקרה הנדון במידה והלקוח סיים את תשלומי המכשיר עצמו הינו: 595 ש"ח.
הגב' גביש סיימה התקשרותה מול חברתנו ביום ה- 28.6.05 , כ-חודש וחצי לפני תום תקופת המבצע.
עם סיום התקשרותה חוייבה בסכום שלעיל. לאחר פנייתה הטלפונית לנציגי השרות בחברתנו אושר לזכות את מנוייה בסכום חלקי בסך 295 ש"ח, סכום זה הוחזר לחשבונה.
עם קבלת פנייה זו וטענתה של הגב' גביש להבטחה של מי מנציגינו לחייבה ביתרת התשלומים בגין מבצע ה-DVD לתקופה הנותרת עד לתום תקופת המבצע וכך להימנע מחיוב החזר עלות ההטבה, נעשה שיקול בנושא זה ע"י גורמים בכירים.
לאור פנייתה ולמרות האמור לעיל, באופן חריג ולפנים משורת הדין , הוחלט כי יבוצע חיוב של שני תשלומים לחודשים יולי ואוגוסט 05, כל תשלום בסך 20 ש"ח וביחד בסך של 40 ש"ח ותבוטל היתרה שחוייבה בסך 299 ש"ח.
אי לכך יבוצע החזר לחשבונה של הגב' גביש בסך של 259 ש"ח.
נשמח אם בעתיד תבחר הגב' גביש לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו.
|
פתרון: |
|
|