תלונות מאסטופ

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור חיפה איזור:
מאסטופ שם בית העסק:
נטויז'ן, מרכז אומגה-מת"מ, חיפה כתובת:
מתן שירות גרוע וסירוב להחזרת כסף שלא מגיע לחברה בעקבות השירות הגרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש פברואר 2005 קיבלתי הביתה חבילה שלא הזמנתי. החבילה הועברה דרך חברת מאסטופ, מחברה בשם המסחרי Crafter's Choice. לאחר בדיקה התברר שהזמנה שביצעתי בחברה זו עוד ב-2004, הפכה אותי לחבר במועדון שלהם ושהם שולחים לי ספרים שלא הזמנתי.
כמובן ששילמתי לחברה את הכסף עבור השילוח, מכיוון שזאת עשתה את עבודתה נאמנה, ולא ידעתם שהחבילה כלל לא הוזמנה על ידי.
דיברתי עם אלון, והוא ייעץ לי שניתן להפסיק שילוח אוטומטי של חבילות (דבר הגיוני למדי...) ושאשלח על כך דוא"ל. ב-12 באפריל שלחתי דוא"ל לשירות הלקוחות ולאחר כחצי שעה התקבלה תשובה שהפנייה הועברה להמשך טיפול בארה"ב.
לאחר כמעט חודשיים, ב-8 ביוני, נדהמתי לנוכח העובדה שחבילה ממתינה למסירה אלי וכי חויבתי בסכום אסטרונומי של כ-400 ₪ על השילוח. מובן שסירבתי לקבל החבילה ופניתי אל מאסטופ למתן הסבר.
אלון הודה בפני כי אכן נעשתה טעות. משהו התפספס בטיפול בפניה, ורק לאחר שהתלוננתי על כך שהועברה חבילה נוספת, בוצע במיידי ביטול של השילוח האוטומטי, כך אלון מסר לי. כשזה הגיע, באופן טבעי, לבקשה שלי לקבל את הכסף חזרה, אלון לפתע הפך להרבה פחות נדיב במילים, וטען כי למרות שפספסו, לא מגיע לי הכסף בחזרה.
איני רוצה להעלות על הכתב את כל הכעס והתסכול שגרמו לי, אך אחדד את העובדות -שמציגות את החברה באור שאינו חיובי במיוחד...
1. העובדה שהוכיחו כי הביטול של השילוח האוטומטי נעשה במיידי, מצביעה על כך שהטיפול בחודש אפריל היה לקוי.
2. העובדה שאלון הודה בפני כי הטיפול היה לקוי.
3. הם אינם מוותרים על כסף שלא מגיע להם.
בולטת העובדה שהכסף חשוב להם יותר מהלקוח, מכיוון שכשאלון הודה בטעות, הוא סירב להחזיר לי את כספי, כסף שלא הגיע לחברה במקרה זה.
כחייל המשתכר חודשית בפחות מהסכום אותו חייבו אותי, אני יכול להגיד כי הסירוב להחזיר לי את כספי הופך להיות נבזי אף יותר.
בנוסף, אותה חבילה שסירבתי לקבל, לעולם לא הגיעה בחזרה לחברה השולחת.
ערכה היה 114$, ואני עדיין מחויב עבורה. מוזר ביותר.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ותשובה לגבי החבילה שלא הוחזרה פתרון נדרש :

מאסטופ שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
האתר mustop.co.il משמש להבאת מוצרים לארץ מארה"ב. לקוחות האתר רוכשים מוצרים באמצעות אתרי אינטרנט בצפון אמריקה ומנחים את הספק-המוכר, לשלוח את חבילתם למשרדי מסטופ בארה"ב. הלקוח הנ"ל שלח לארץ חבילה שרכש באמצעות מסטופ. שתי חבלות נוספות על שם הלקוח התבקשו להישלח ע"י מסטופ. יודגש שהחבילות לא נמכרו ללקוח ע"י מסטופ אלא ע"י ספק אשר עימו עשה הלקוח עסקים בעבר באופן ישיר ועצמאי. האתר מבקש את גמולו עבור השירות שסיפק באופן תקין. תגובה:
יש באפשרותו של הלקוח לערוך בירור כיצד נשלחו על שמו חבילות ללא אישורו וכיצד הוא חויב ע"י הספק בארה"ב ללא אישורו. העניין כולו יעבור בדיקה גם מצד הנהלת מסטופ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה