|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
Pelephone (פלאפון) |
שם בית העסק: |
כל החברה |
סניף בית העסק: |
חיובי שוא ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה כחמישה חודשים חברת פלאפון גובה מחשבוני סכומים שונים ושגויים (סה"כ כמעט 2,000 ש"ח). כל נסיון מצידי לקבל את מלוא כספי בחזרה עולה בתוהו. כל נציגי השירות שפניתי אליהם עד כה, הבטיחו לטפל ולחזור אלי ואף אחד לא חזר. גם מכתב לפניות הציבור לא עזר. השירות הכי גרוע שאפשר לדמיין. חוסר אמינות מוחלט
|
ועגמת נפש ובזבוז משאבים |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא, כולל ריבית והצמדה ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
תמר- אחראית פניות הציב |
שם ותפקיד: |
תודה על הפנייה.
גברת לוין טופלה על ידי נציגנו באופן מלא בפניותיה בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו 166* או 050-7077766. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|