תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
עוכמת נפש נושא התלונה:
רוזנר חגית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 20.11.05 רכשתי מכשיר מסוג נוקיה 6680 .ביום ראשון האחרון המסך הפסיק לעבוד והטלפון הפסיק לצלצל.ביום שני 23.01.06 ניגשתי לתחנת השירות לתקן את המכשיר שחזרתי הביתה התקלה חזרה על עצמה .ב 24.01.06 ניגשתי שוב למרכז השירות ושוב טענו שתיקנו את המכשיר חזרתי הביתה ועדין הבעיה לא תוקנה פניתי לשירות לקוחות ושם נאמר לי כי שליח יגיע לקחת את המכשיר ולהחליף לי אותו בין השעות 12-15 השליח הגיע בשעה 09 בבוקר בשל טעות ,שפניתי למרכז השירות נאמר לי כי המכשיר רק מחר ילקח. מה גם שפניתי לשליח לבירור הטעות ניתק לי את הטלפון בפרצוף שהעלתי עובדה זו לידי מנהל שירות לקוחות באורנג נאמר לי כי מדובר בחברה חיצונית והם לא יכולים ללמד אותם מהו שירות? נשאלת השאלה למה לעהוד עם חברה כזאת שמביישת את השם של חברתכם .חשוב לציין שבשל העניין הפסדתי יומיים עבודה והמון זמן על טלפונים ובדיקות של מוקדני שירות הלקוחות.אבקש לקבל מכשיר חדש ופיצוי עבור עוגמת הנפש בכבוד רב רוזנר חגית
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של מכשיר חדש ופיצוי על עוגמת הנפש והטירטור. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
כבר עם פנייתה של הלקוחה ישירות לחברה, טופל הנושא על ידי נציג בשירות הלקוחות. אנו מודים לגברת רוזנר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה