תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
חוזה נושא התלונה:
מזרחי רועי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי את המכשיר המתקדם ביותר ברשת אורנג' ובדור השלישי - נוקיה 6680 ומאז חיי הפכו לסיוט.
התחלתי לקבל הודעות בתא הקולי ללא צלצול, אין קליטה במקום המגורים ובזמן שאני נמצא ברכב עם מכשיר ה-SPIRIT ומכשיר ה-NOKIA אחד מצלצל והשני לא, כל פעם אחד אחר.
ביקרתי 5 פעמים במוקד שירות למרות שהמכשיר תקין רק כדי לרצות את שירות הלקוחות.
ביצעו לי 5 פעמים איפוס לקו והבעיה ממשיכה לפעול.
המכשיר תקין, הדור השלישי באורנג' בירושלים פשוט דפוק.
הטיפול היחידי שאורנג' מציעה הוא ללכת למוקד השירות בפעם השישית או להחליף את המכשיר בתשלום נוסף + להמשיך לשלם על המכשיר הישן (2600 ש"ח למשך 36 חודשים).
שלא נדבר על עוגמת הנפש שהכרטיס זכרון שמסופק עם המכשיר הוא באיכות ירודה ובזבזתי 300 ש"ח על כרטיס זכרון נוסף.

ידוע שהדור השלישי באורנג' בישראל ובמיוחד בירושלים הוא לוקה בחסר, אורנג' לא מוכנה לקחת אחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף למכשיר שווה ערך (w800i, k750i) ללא תשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מזרחי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה