תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
לא ידועה. טל': 03-6826008 כתובת:
אי אספקה של מזרן אורטופדי נושא התלונה:
זיו אמנון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודשים יוני-יולי הייתי אמור לקבל את המזרן שלי מחברת 'בר מערכות שינה'.
(המזרן נקנה דרך 'פירלס שיווק', באתר 'וואלה שופס'. מס הזמנה: 662291)
לאחר דחייה בזמן האספקה, נשלח לי מזרן בגודל שונה מזה שהזמנתי. לאחר מספר שבועות הוחלף מזרן זה במזרן אחר, גם הוא לא במידה הנכונה. יחד עם זאת לקח ממני המוביל 200 ש"ח עבור התוספת במידת המזרן. כאשר ביקשתי שיחליפו לי את המזרן לגודל הנכון (150X190ס"מ), נלקח ממני המזרן, אך לא ניתן לי אחר במקומו.
מאז ניסיתי ליצור קשר עם החברה במשך חודשים, אך לא ניתן להשיג אותם בטלפון.
כלומר, לא קיבלתי את המזרן שהזמנתי ובנוסף, שילמתי 200 ש"ח במזומן.
אודה לכם אם תטפלו בעניין.
בכבוד רב,
אמנון זיו
עוגמת נפש, סוג הנזק :
אספקה של המזרן, או החזר כספי של 200 ש"ח, אותם שילמ פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
שלום רב. תגובה:
פנייתכם התקבלה והנושא מטופל אל מול הלקוח בצורה הטובה ביותר. בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה