תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Mirs (מירס) שם בית העסק:
תלפיות ירושלים סניף בית העסק:
האם למירס קיים בכלל שרות לקוחות? קו 057-5450455, חוסר אמינות חוסר שרות והתעלמות מוחלטת מפניות חוזרות ונשנות של הלקוח. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר ביקר בעבודתי מספר פעמים סוכן של חברת מירס והציג בפני את תכנית "סוף השנה" לפיה תמורת 20 ש"ח בחודש לשלוש שנים, יינתנו לי 2 מכשירי מוטורולה בעלויות שיחה ספציפיות. מעבר להוצאות אלו הודגש בפני וחזור ואמור, לא קיימות כל הוצאות נוספות. את המכשירים רכשתי מסוכן אחר, יצחק דרזנר, בתאריך 24 לחודש נובמבר וכאשר הגעתי עליו חזרתי על מה שידוע לי על החוזה והוא אימת בפני את הפרטים וחזר ובדק אותם מולי. את שני המכשירים רכשתי במזומן במקום - 720 ש"ח כדי שלא יופיעו לי חיובים באשראי במשך 3 שנים. בחשבונית הראשונה שהגיעה, נדהמתי לגלות כי מופיע בה "דמי שימוש חודשיים" על שני המכשירים, שלא צויינו בפני ע"י שני הסוכנים ואינם מופיעים בחוזה ההתקשרות ביננו - או, שמכשירי הטלפון אינם מופיעים כלל. פניתי לסוכן מר' דרזנר וכבר בפנייה הראשונה הבטיח לחזור אלי אולם זה לא קרה, ואני נאלצתי לאתר אותו. בשיחה הסוכן ציין כי הוא לא ציין את הפרט מכיון שהיה בטוח כי אני כבר יודע אותו (רק מעניין לציין כי שאלתי שוב ושוב מהם התשלומים הקבועים למירס ונאמר לי שמעבר לעלות המכשירים אין כל הוצאה נוספת) והוא הודה כי קיים בלבול בין עלות המכשירים והעלויות הקבועות בחוזה משום שהן זהות.. מעבר לעוד פרטים לא מכובדים בשיחה, החלטתי להתקשר עם שרות הלקוחות של מירס ובמהלך 5 פניות, בהן תמיד הובטח לי ע"י הנציגים כי יחזור אלי מנהל מרחב בשם יהודה בלוך וכולם "הבטיחו" כי כעת, משהתלונה הגיעה אליהם, ההתעלמות המביישת לא תחזור שוב, מעולם לא שמעתי את קולו של מר' בלוך. לאחר מכן שלחתי לפניות הציבור במירס פקס המתאר את המקרה, וגם משם לא הגיעה כל תשובה. מעניין כי לאחר הפנייה הראשונה גם הגיעה אלי סמס (פנייה 7922371) שהבטיח כי הבעייה בטיפול והוא עדיין שמור אצלי. חוצפתה של חב' מירס עוברת כל גבול בהתנשאות וחוסר שרות זה. מעבר למשיכות החודשיות בכרטיס האשראי שלי, אינני רואה כל פעילות אחרת של החברה, המותירה אותי חסר אונים בהתעלמות המביישת הנ"ל, בעיקר לאור הסלוגן של החברה: "יחס אישי לאורך כל הדרך". הדרך, מסתבר, היתה מאוד קצרה.
עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב שלא צויין, פיצוי כספי/זמן אויר על החיו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, נציגת פני שם ותפקיד:
שלום רב, "פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו". תגובה:
המשך טיפול מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה