|
|
|
|
|
|
|
|
חברות ביטוח |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
מנורה מבטחים ביטוח |
שם בית העסק: |
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
ליבוב לב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי בשביל לקבל כסף ששילמתי לפני 10 שנים כי ביטוח היה מסוג שאפשר לקבל רק אחרי 15 שנה. שלחתי בקשה ב-11 לנובמבר. עדיין לא קיבלתי כסף. מושכים זמן.
היתה בעיה עם איקול , התברר שזה בעיה טכני. אחרי זה עד לחכות 30 יום. להתקשר בטלפון אי אפשר..כול הזמן לחץ ולא עונים. היום תאריך 30 לינואר ועדיין אין כסף
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מיכל- מרכז קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
טופל ישירות מול המבוטח |
תגובה: |
טופל ישירות מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|