תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
סניף ששת הימים רמת גן-בני ברק כתובת:
חיוב שלא כדין -במסגרת אחריות נושא התלונה:
שרף צבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לשרות בנוגע למטען של מוטורולה שנרכש בסלקום ועליו מוצמדת מדבקת החברה {באחריות עד 6.2006 ]נציג החברה בשם שלמה, התווכח עימי שעה ארוכה כי האחריות הינה רק לשלושה חודשים, ואף הראה לי זאת על גבי אריזה חדשה של המטען שברשותו. אולם, המטען שרכשתי יחד עם המכשיר הגיע באריזה מקורית. נאלצתי בחוסר ברירה לרכוש מטען חדש כאשר בידי מטען המציין כהאחריות מסתיימת בחודש 6.2006
נא לספק לי מטען בהתאם לאחריות ולהחזיר לי את כספי ש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יעל-פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שרף באמצעות אתר תלונה, שוחחו עימו נציגי חברתנו. מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
עם קבלת פנייתו של מר שרף באמצעות אתר תלונה, שוחחו עימו נציגי חברתנו. מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. בברכה, סלקום ישראל בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה