תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
נעלי גזית שם בית העסק:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף בית העסק:
נעליים שהתפרקו נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי בגזית זוג מגפיים שלשמחתי הרבה קצרו מחמאות רבות אך לצערי לאחר זמן קצר(סה"כ שבוע מהרגע שנעלתי אותן) המגפיים החלו להתפרק באיזור החיבור בין הסוליה למגף. כשהגעתי לסניף ביקשתי לקבל זוג חדש אך המוכרת סירבה בטענה שמדיניות הרשת היא לשלוח תחילה את הנעליים למעבדה ובמקרה הצורך יבוצע תיקון שלהם אך בשום פנים ואופן לא ניתן לקבל זוג חדש. התעקשתי לברר זאת עם מנהל החנות אך מכיוון שהוא לא היה נאלצתי להמשיך ולהסתובב בקניון עד שהמנהל יגיע. כשהוא הגיע ,ממבט קצר על הנעליים הוא קבע כי הן אכן אינן ברות תיקון אך אין הוא יכול להעניק לי כרגע זיכוי או זוג חלופי ועליי לשוב לסניף למחרת. (אני גרה מחוץ לירושלים וכל חזרה לחנות כרוכה בטרטור רב) למחרת שלחתי את בעלי לקחת זיכוי ואני הגעתי לסניף לאחר שבוע על מנת לבחור לי זוג מגפיים חדש. החלטתי שלא להיכוות שנית מאותו הדגם ולכן בחרתי מגפיים שונות לחלוטין. אך לתדהמתי בחרתי כנראה בדגם איכותי פחות אפילו מהדגם הראשון ולאחר 3 נעילות בלבד!!!! שתי המגפיים החלו להתפרק- שוב בחיבור בין הסוליה למגף. שוב חזרנו לחנות ופנינו היישר למנהל הסניף הוא הסביר כי אכן קיימת תקלה בנעל (הנעליים לא עברו לחץ לאחר הדבקתן) אך טען כי זהו מקרה חריג. פנינו אל המדף ושלפנו את אותו זוג נעליים ובמשיכה די קלה של הסוליה הראנו למנהל כי גם הזוג בתצוגה מתפרק והוא הורה מיד להעיף את הדגם הנ"ל מהתצוגה . הפעם דרשנו החזר כספי משום שלאחר שנים של נעילת נעלי גזית (רוב נעליי נרכשו ברשת) החלטתי שכף רגלי לא תדרוך בנעליהם ובחנויותיהם. מנהל הסניף(שדרך אגב היה אדיב והתלונה שלי אינה נגדו אלא נגד מדיניות הרשת עצמה) סירב לזכות אותי כספית משום שזוהי מדיניות הרשת אך נתן לי את מספר הטלפון של שירות הלקוחות לערעור על ההחלטה, במקביל הזמין לי את אותו זוג מגפיים ( מכיוון שהפעם כבר לא מצאתי דגם אחר שאהבתי ושגם ככה ישמש כשפן נסיונות) בהבטחה שהנעליים תעבורנה בדיקת מעבדה בטרם תגענה אליי. עבר למעלה משבוע וטרם הצלחתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות( או שתפוס, או שתיבת ההודעות עמוסה, או שפשוט מעומס התלונות עדיין לא הגיעו להודעה שסופסוף הצלחתי להשאיר) וגם מהחנות טרם יצרו איתי קשר בעניין הנעליים שהוזמנו.(זאת לאחר שכששאלתי כמה זמן תיקח ההזמנה ענה מנהל הסניף שכמו שביכולתו להזמין תוך יום נעליים מאילת לירושלים גם הזמנה זו לא תארך זמן רב)כרגע אין בכוונתי לקבל מהרשת שום נעל גם אם תעבור את בדיקות המעבדה שלהם! הדרישה שלי היא לקבל את 340 השקלים שלי חזרה על מנת שאוכל לרכוש לי זוג נעליים ברשת אחרת ( ותאמינו לי אפילו הנעליים מהחנויות ה"פושטיות" לכאורה במרכז העיר הוכיחו את עצמן יותר) בנוסף לכך אני חושבת שמן הראוי שהרשת תפצה אותי על כל עוגמת הנפש והטרטורים שהרי תכף נגמרת העונה ועד שאני אקבל את כספי בחזרה כבר יהיו בחנויות סנדלים ובחורף הבא שוב אצטרך להתחיל בתלאות של חיפוש אחר מגפיים איכותיות. תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בנוסף לפיצוי הולם פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
אייל נחום-מנהל שירות ל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשירות לקוחות הנושא נמצא בטיפול תגובה:
החלפה למוצר אחר+פיצוי על עוגמת נפש בסך 100 ש"ח בנוסף נבדק אפשרות להחזר כסף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה